ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ
Κλειστά τμήματα 2/3/4 ατόμων
Το ιδιαίτερο μάθημα ή το μάθημα σε κλειστά τμήματα 2/3/4 ατόμων, αποτέλεσαν για τη ΔΟΜΗ τη βασική αρχή της εκπαιδευτικής διαδικασίας στους μαθητές της.
Με μικρό αριθμό ατόμων ανά τμήμα επιτυγχάνεται:
Eξατομίκευση
Στα μέλη της μικρής ομάδας αποδίδεται η προσοχή και ο χρόνος που χρειάζεται για να επιτευχθεί ουσιαστική παρακολούθηση. Οι μαθητές από ακροατές γίνονται ενεργοί ομιλητές.
Καθαρή κρίση
Ο καθηγητής ανακαλύπτει νωρίς τις αδυναμίες και τις ιδιαιτερότητες του κάθε μαθητή.
Ομοιογένεια
Κλειστά τμήματα με μαθητές που έχουν κοινούς στόχους και συναφή τρόπο σκέψης.
Ευελιξία
Οι ανάγκες των πολλών δεν εξαφανίζουν τις ανάγκες του ενός.
Έλεγχος
Ο διδάσκων έχει τον έλεγχο για την πρόοδο του κάθε μέλους της ομάδας.
Τα τμήματα σχηματίζονται κατόπιν ενός εύλογου χρονικού διαστήματος διδασκαλίας και ανάλογα με τις δυνατότητες, τα σχολικά ενδιαφέροντα και τη γενικότερη εικόνα των μαθητών. Έτσι εξασφαλίζεται, ο πλήρης έλεγχος από τον διδάσκοντα, ενισχύεται η συνεργασία μεταξύ των μαθητών και επιτυγχάνεται η αποτελεσματική κάλυψη της ύλης.
Η δημιουργία των τμημάτων δεν είναι οριστική.
Όσο προχωράει η εκπαιδευτική διαδικασία και για οποιοδήποτε λόγο ένα μέλος της δεν εισπράττει στο ακέραιο τα όσα έχει να προσφέρει η ΔΟΜΗ, η σύσταση του τμήματος διαφοροποιείται.
ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ
Πρόοδος και εξέλιξη κάθε μαθητή ξεχωριστά
Είμαστε μια ομάδα καθηγητών όπου συζητάμε την πρόοδο και την εξέλιξη κάθε μαθητή ξεχωριστά.
Σχηματίζουμε από κοινού ολοκληρωμένη άποψη για κάθε παιδί, προτείνουμε μεθόδους και βρίσκουμε λύσεις για οποιοδήποτε θέμα της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
Εκτός από τις προγραμματισμένες ώρες μαθήματος, για την ολοκλήρωση αλλά για την πιστοποίηση της μάθησης,
στη Δομή – Ιδιαίτερο μάθημα πραγματοποιούνται:
Στην αρχή κάθε μήνα οι μαθητές ενημερώνονται για το μηνιαίο πρόγραμμα επαναληπτικών διαγωνισμάτων, τα οποία είναι υποχρεωτικά για όλες τις τάξεις.
Μέσα από τις συχνές γραπτές δοκιμασίες επιτυγχάνεται:
- η εξοικείωση των μαθητών με τη διαδικασία που θα αποτελέσει τον τρόπο εισαγωγής τους στο Πανεπιστήμιο
- η ενίσχυση της μεθοδολογίας που αναπτύσσεται στην ώρα του μαθήματος
- η διαχείριση του χρονικού ορίου που έχει ο μαθητής για την εξέταση
- ο εντοπισμός αδυναμιών
- η τακτική επανάληψη που είναι η βάση για την επιτυχία
Το επαναληπτικό διαγώνισμα είναι για εμάς ένα εργαλείο και όχι μια συμβατική υποχρέωση εξέτασης. Η επανάληψη γίνεται σύμμαχος και η κατάκτηση της γνώσης αποτέλεσμα
Οι συναντήσεις ασκήσεων είναι μια διαφορετική προσέγγιση από αυτή των διαγωνισμάτων.
Οι μαθητές λύνουν με την παρουσία του καθηγητή επαναληπτικές ασκήσεις, έτσι ώστε αν προκύψουν απορίες να επέμβει άμεσα και με μια μικρή βοήθεια να μπορέσει ο μαθητής να συνεχίσει.
Οι συναντήσεις ασκήσεων είναι το ενδιάμεσο σκαλοπάτι μεταξύ της κανονικής ώρας μαθήματος και του διαγωνίσματος.
Στις περιπτώσεις που ο διδάσκων κρίνει ότι κάποιος μαθητής χρειάζεται περισσότερη βοήθεια, πέρα του προκαθορισμένου χρόνου διδασκαλίας προγραμματίζεται επιπλέον ώρα μαθήματος, ή χορηγούνται επιπλέον σημειώσεις και ασκήσεις.
ΓΝΩΣΗ
Οι καθηγητές μας διδάσκουν αποκλειστικά το αντικείμενό τους
Στη Δομή – Ιδιαίτερο μάθημα όλοι οι καθηγητές είναι πτυχιούχοι με πιστοποιημένη εκπαιδευτική επάρκεια που διδάσκουν αποκλειστικά το αντικείμενό τους.
Η ομάδα των καθηγητών που διδάσκουν εδώ δημιουργήθηκε με γνώμονα την επιστημονική κατάρτιση, την συνεργατικότητα και την όρεξη για διαρκή επιμόρφωση πάνω στον τομέα της παιδαγωγικής.
Στόχος μας είναι η υποστήριξη για την ολοκλήρωση της προσωπικότητας του εφήβου, παρέχοντας παράλληλα τα κατάλληλα εφόδια για την επιτυχία.

Διεύθυνση Σπουδών
Γιάννης Ζάρας
Φυσικός
Πτυχιούχος Πανεπιστημίου Κρήτης Τμήμα Φυσικής
Ζάρας Γιάννης
Δουλγεράκης Αντώνης
Χαρωνιτάκη Μαρία
Πέσιου Ιωάννα
Δοργιάκη Δέσποινα
Διονυσοπούλου Χρύσα
Παπαδάκης Γιώργος
Βασιλάκη Εμμανουέλα
Γιαννάκου Μαρία
Λιάπη Κωνσταντίνα
Παπαματθαιάκη Χριστίνα
Τρείς τακτικές ενημερώσεις το χρόνο
Όλοι εμείς στη ΔΟΜΗ θεωρούμε τις συναντήσεις με τους κηδεμόνες των μαθητών μας εξαιρετικά σημαντικές.
Για τον λόγο αυτό γίνονται τρείς τακτικές ενημερώσεις το χρόνο (ανά τρείς μήνες περίπου), σε συστηματική βάση.
Επίσης οι τηλεφωνικές ενημερώσεις ή και οι έκτακτες συναντήσεις με τους κηδεμόνες είναι για μας κάτι παραπάνω από θεμιτή διαδικασία.
Δεσμευόμαστε για ουσιαστική, αντικειμενική και ειλικρινής συζήτηση για την πρόοδο αλλά και για οτιδήποτε άλλο αφορά την εκπαιδευτική διαδικασία των μαθητών μας.

Ο.Ε.Φ.Ε.
Μέλος του συλλόγου Φροντιστών Ηρακλείου
To φροντιστήριο ΔΟΜΗ τηρεί και σέβεται τη νομιμότητα γύρω από το ευαίσθητο θέμα της πιστοποίησης χώρων στους οποίους
στεγάζονται παιδιά αλλά και των καθηγητών που διδάσκουν.
Από την έναρξη της λειτουργίας της, η Δομή – Ιδιαίτερο μάθημα, είναι μέλος του συλλόγου Φροντιστών Ηρακλείου,
διαθέτει όλες τις απαραίτητες άδειες και είναι μέλος της Ο.Ε.Φ.Ε. (Ομοσπονδίας Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος).